woensdag 28 oktober 2009

Glogster

Bij AMM is er een leerpakket waarbij zij een project moeten opzetten
en presenteren voor potentiele geldverstrekkers, een soort Dragon's Den.
Hierbij is een eis dat er twee ict-producten worden opgeleverd. Voorbeelden
hiervan zijn een Powerpoint presentatie, een poster, flyer, website, videofilm,
enz. In plaats van een poster maken en dan afdrukken op papier heeft een
groep gebruik gemaakt van Glogster. Hierbij is het mogelijk om online een
poster te maken en deze ten allen tijde aan te passen.
Via deze link is de eerste AMM-product te zien:

http://rehm.glogster.com/Project-62/

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke poster is het geworden! Geeft weer ideeen voor nieuwe werkvormen. Ik zie dat ik op wat afbeeldingen kan klikken, en dan komt de afbeelding wat naar voren, verder niets. Klopt dat of zou er zich iets moeten openen? Want dat zou een meerwaarde van deze vorm zijn. En hoe reageren studenten die niet voor deze postervorm gekozen hebben?
    Je hebt volgens mij ook wel eens met een stripverhaal in ComicLife gewerkt. Is het een idee om de ervaringen daarmee ook in deze blog te plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een glogster of is het nu poster. Leuk, maar of het echt wat toevoegt weet ik (nog) niet.
    Wat ik wel weet is dat er ook leuke / lachwekkende posters te vinden zijn.

    Kijk deze maar eens! Dead Fly Art is erg leuk.
    http://gothgirl.glogster.com/Dead-Fly-Art-lol/

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie