vrijdag 11 november 2011

OWD 2011

Ze zijn alweer voorbij, Dé Onderwijsdagen 2011. Voor mij was het voor het eerst in 3 jaar dat ik er weer bij kon zijn en dus ook de eerste keer dat ik meemaak dat dit samen met Kennisnet is opgezet. Alle hulde, het was uitstekend georganiseerd, zowel qua inhoud als alles er omheen. Zoals eerder gemeld heb ik samen met Esther van de HAN een presentatie gegeven over de flipped classroom. Ondanks dat het de laatste sessieronde van de dag was, was de zaal helemaal vol. Er was goede interactie en er werden heel zinnige vragen gesteld. Wij zijn tevreden!
Voor onze presentatieslides verwijs ik naar
Zelf heb ik vooral de sessies bezocht over blended learning, docentprofessionalisering en video. Ze waren allemaal de moeite waard. En dan de keynote speakers, stuk voor stuk geweldig inspirerend. Ik kijk nu al uit naar Dé Onderwijsdagen 2012!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Als trouwe lezer van je blog wilde ik even de slides bekijken. Maar, je hebt ze al weer weggehaald?

    mvg
    Johan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Johan,

    er is van alles gebeurd. Eerst werd de eerste presentatie vervangen door een met werkende links. Nu zijn die weer weg. Ik begrijp het ook allemaal niet meer. Maar in elk geval heb je wel een indruk met deze versie.

    Hartelijke groet,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie