maandag 23 januari 2012

Video annoteren

Vorige week heb ik een presentatie verzorgd voor de e-learning werkgroep van de NVMO. Daar heb ik ook zelf weer iets gevonden: VideoANT, een gratis video annotatie tool. Zie hier mijn eerste test.



NB Annotatie 7 is door een collega toegevoegd. Als je afspreekt met studenten dat zij hun naam erbij zetten, kan een video door meerdere mensen becommentarieerd worden. Interessant.

Een andere spreker vertelde tijdens zijn presentatie dat er ook websites en ander leermateriaal aan de video werd toegevoegd waarmee de student werd uitgedaagd actief te participeren, met recht een verrijking. Ik heb afgesproken dat ik contact op ga nemen, want dit is voor mij een echte trigger!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie