donderdag 21 juli 2011

Prezi en multimedia

Van mijn zeer attente collega Johan S. kreeg ik de volgende mail:

Op je blog verzamel je allerlei leuke voorbeelden en ik denk dat dit ook een mooie demo is hoe je een screencast binnen een "presentatie" kunt gebruiken.
Kijk maar eens op:


(Deze Prezi is op 22 juni 2011 gepubliceerd door Blik Stroom)

Dit inspireerde me om toch weer Prezi op te pakken. Dat had ik ruim 1 jaar geleden ook al gedaan, maar op een of andere manier klikte het niet tussen Prezi en mij. De meeste Prezi's toen vond ik ook erg chaotisch.
Nu ben ik weer gaan experimenteren en ik moet zeggen dat ik de mogelijkheden steeds meer waardeer. En dat chaotische is een valkuil, maar daar ben je nog altijd zelf bij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie