vrijdag 17 februari 2012

Scannen met je iPhone

Het gebeurt me regelmatig dat ik een brief, rekening of iets dergelijks even zou willen scannen of kopieren, maar er is geen scan/kopieerapparaat in de buurt. Meestal maak ik dan een foto die ik dan naar mijzelf email. Nu is er een handige app die dat beter kan: Genius Scan.
Genius Scan turns your iPhone into a pocket scanner. It enables you to quickly scan documents on the go and email the scans as JPEG or PDF.

Het werkt prima! Mooie vind ik dat je kunt selecteren welk deel van de scan je wilt bewaren. Je kunt je scan delen op Facebook en Twitter, emailen en uploaden naar andere apps. Uploads naar Dropbox, Good Reader en enkele andere zitten in de gratis versie. Uploads naar andere apps als Box, Google Docs, Evernote, etc. zijn beschikbaar in de betaalde versie (2,39 euro).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie