maandag 25 juni 2012

CloudOn

Ken je CloudOn al? Een heel handige (gratis) app als je in MS Office 2010 wilt werken op je iPad. Ik geef toe, in het begin moet je wel even opletten. Vrijwel alle functionaliteiten zitten er in, maar omdat je scherm minder breed is, is het soms even zoeken. Maar dat went snel!

Je documenten worden bewaard in Dropbox, Google Drive of Box. Omdat ik Box eigenlijk niet gebruik (het duurt me te lang voordat je er een bestand op hebt staan) dacht ik, ik probeer dat eens. En dat lukt prima! Ook handig is dat je Officebestanden die je via de mail krijgt kunt bewerken in Cloudon en daarna bewaren in Box.

Kortom: een aanrader! Ook voor Android.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie