vrijdag 8 juni 2012

Mediawijsheid PRO

Op een of andere manier kwam ik terecht op de website Mediawijsheid PRO: Navigeren in de mediasamenleving voor gevorderden ! Nu vind ik mijzelf zeker geen gevorderde in dit gebied. Ik blog wat, twitter en yammer heel af en toe en Facebook heb ik vooral om te weten wat het kan en doet. Dus is dit niets voor mij?

Het maakt me toch nieuwsgierig. De website vertelt: Mediawijsheid PRO verzamelt de verrassendste, spannendste en diepzinnigste inzichten over media en hun invloed op onze levens. En tot mijn grote verrassing is het een bron van informatie, gecombineerd met foto's, filmpjes, achtergrondinformatie en onderzoeken. Ontsloten in hoofdstukken op ISSUU. Kortom een mooi en rijk geheel.

Ik merk wel dat ik dan op de video bij het onderwerp klik, maar dat werkt natuurlijk niet. En dat is jammer, zeker voor zo'n goed initiatief! Je komt wel via de links in de tekst bij de extra informatie, maar het leent zich zo mooi voor een interactief boek.
Het is een leuk idee dat de informatie wordt bijgehouden. Ga er maar aan staan, in deze tijd waarin je overspoeld wordt met nieuwe ideeën en ontwikkelingen. Alles gaat razendsnel. Alleen daarom al ga ik dit bijhouden want petje af als dat lukt. Het idee is echt gaaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie