dinsdag 25 oktober 2011

Antwoord op de vraag van Johan

Vorige week vertelde ik over de vraag van mijn collega Johan die studenten wil scannen en dat direct linken naar een lijst waar de aanwezigheid dan genoteerd wordt.
Ik vond een handige ihone app. Voor zover ik kan bekijken kun je hier gratis evenementen aanmaken, mits er geen toegangsgeld gevraagd wordt. Dan zou je elke student kunnen laten aanmelden, daar wordt een QRCode voor gegenereerd. Komen ze bij het college dan scan je de QRCode met de app en staan ze als aanwezig. Op de video kun je eea zien.

Dit is volgens mij wel wat je bedoelt, klopt dat? Misschien kunnen we dit uitproberen, zolang er geen verkoop is, is er niets aan de hand. Let op: op de website zie ik een lijst met events rond Enschede staan!

Johans reactie:
Dit is echt heel gaaf! Inderdaad wat ik zoek, maar dan eigenlijk om zelf te maken op een eigen site. Dan heb je namelijk alles zelf in de hand.
Wat zij hier bieden is echt helemaal compleet. Schitterend. Voor een school event is het wel leuk om eens te proberen.
Heel erg bedankt voor je speurwerk!

Kijk, voor zulke collega's ga ik graag op zoek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie