zondag 9 oktober 2011

Kennis delen

Afgelopen tijd heb ik enkele SURF workshops gevolgd, zie ook elders in dit blog.
Op dinsdag 4 oktober was ik bij de workshop Video op mobiele devices. Erg interessant, Frank Thuss heeft er al een post over geschreven in zijn blog.
Dan was ik op 6 oktober bij de WEBstroom en Weblecture bijeenkomsten die dit keer gehouden werden bij de Tilburg Universiteit. Voor mij het meest interessant waren de presentatie van Cas Egelie (Tilburg Universiteit) over de Xperience en die over stemkastjes van Jan Velghe (Universiteit Gent). Frans Roovers van de Hogeschool Zuyd heeft een mooi verslag in zijn blog staan van de presentatie van Cas.
Fijn zulke collega's! Een verslag van de stemkastjes (Jan noemt ze stembakjes) zal ik voor mijn rekening nemen in mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie