donderdag 6 oktober 2011

QRCode tip!

Afgelopen week was ik bij de SURF workshop Video op mobiele devices (post volgt nog), waar Pierre Gorissen een van de trainers was. We hadden het over verkorte urls en QRCodes. De QRCode scan je dan met je smartphone (scanapp nodig) en dan kom je bij de informatie. Hier schreef ik al eerder over in dit blog.
Maar mijn theorie was dat als je van dezelfde url de korte link gebruikte, de QRCode ook eenvoudiger zou zijn en dus gemakkelijker te scannen. Onze trainers dachten dat het niet zo zou zijn, maar ik heb even gecontroleerd en mijn gedachte klopt wel. Dat heb ik Pierre gemaild met dit resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Creative Commons-Licentie
Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported licentie